8 Eylül 2013 Pazar

Fatih Terim'den Bruma'ya: Ben Hocan Değil, Babanım


Haber: Fatih Terim'den Bruma'ya: Ben Hocan Değil, Babanımİstanbul'da yeni takımıyla hiç zorluk çekmediğini söyleyen Bruma, Fatih Terim'in kendisine kendisine riske atmamasını ve sakatlanmasını söylediğini belirtti.

"BEN SENİN BABANIM"

Fatih Terim'le konuşmasını anlatan Bruma şunları söyledi: "Terim'le konuştum. Bana söylediği ilk şey, "Ben senin antrenörün değil babanım." oldu. Bana sakin olmamı ve herhangi bir problemim olduğunda kendisine söylememi istedi. Ağzım açık kaldı. Şimdiden onu ikinci babam olarak görüyorum. Bana Ferreira'yı hatırlattı. O da bana aynı şeyleri söylemişti. Bana göre ikisi de dünyanın en iyi teknik direktörleri."

ANNE VE BABASINI 13 YAŞINDA KAYBETTİ

Öte yandan Galatasaray'ın yeni yıldızı Bruma'yla ilgili üzücü bir gerçek ortaya çıktı. Portekizli genç, 13 yaşında annesini ve babasını kaybetti. Bruma'nın, Terim'in sözlerine bu kadar sevinmesinin nedeni de böylece belli oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder