16 Eylül 2013 Pazartesi

Fatih Terim: Hiçbir Rakip Buraya Kolay Gelemez

Haber: Fatih Terim: Hiçbir Rakip Buraya Kolay Gelemez
Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim ve tecrübeli yıldız Drogba, yarın oynanacak Şampiyonlar Ligi'ndeki Real Madrid maçı öncesinde basın toplantısı düzenliyor.

Drogba ilk sözü aldı;

GRUPTAN ÇIKMA ŞANSIMIZ YÜKSEK

"Real Madrid ile daha önce karşılaşmıştık ve yendik. Bu sefer de yenebiliriz. Bu gücümüz var. Yeneceğimizi umut ediyorum. Grubun en tanınmış popüler takımları Real Madrid ve Juventus. Ancak biz deneyimli bir takımız, benim de bu tür maçlarla ilgili deneyimim var. Bizim gruptan çıkma şansımızın yüksek olduğunu düşünüyorum." diye konuştu.

TERİM VE Drogba'NIN TİŞÖRTLERİNDE İMZA!

Gol atmasından daha önemli olanın takımın kazanması olduğunu vurgulayan Fildişili golcü, "Şampiyonlar Ligi'nde umuyorum ki daha fazla gol atacağım. Golden daha önemlisi takımın kazanması." derken, Drogba ve kendisinin tişörtlerinde yer alan imza ile ilgili Terim, "Ben onun tişörtüne imza attım. Sonra da gittim ona sen de benimkine imza at dedim." ifadelerini kullandı. Sonrasında Drogba antrenmana hazırlanmak için toplantıdan ayrılırken, Fatih Terim soruları yanıtladı.

"ÜST SEVİYEDE OYNAMAK ZORUNDAYIZ"

Fatih Terim,"Tabi matematik çok zor bir şey. Şu kadar puanı çıkarabiliriz dersiniz, ancak yanılabilirsiniz. Ancak Real Madrid'in favori olduğu bir grupta oynuyoruz. O açıdan bu maçların hepsini bulunduğumuz konumdan daha üst seviyede oynamak zorundayız. Bir örnek verirsek; geçen sene son 3 maça girerken 1 puanımız vardı ancak grubu 10 puanla bitirdik."

Tecrübeli teknik adam, "Geçen sezon Şampiyonlar Ligi'ndeki maçlardan önce ligde kötü sonuçlar aldığınızda, Şampiyonlar Ligi'nde iyi sonuçlar aldınız. Bu serinin süreceğini düşünüyor musunuz?" sorusuna, "Umarım dediğiniz gibi olur. Biz de konsantre olamadığımız için ligi hafife almışız diyebiliriz" cevabını verdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder