27 Eylül 2013 Cuma

Bruma: Terim'in Gittiğini Öğrenince Yıkıldım

Haber: Bruma: Terim'in Gittiğini Öğrenince YıkıldımGalatasaray'ın Sporting Lizbon'dan renklerine bağladığı Bruma, Fatih Terim'in takımdan gönderilmesine ilişkin açıklamalarda bulundu.

"BÜTÜN TAKIM YIKILDI"

A Bola'ya konuşan Bruma, "Haberi Drogba verdi. Çok üzüldüm. Sadece ben değil, bütün takım yıkıldı." dedi.

Fildişili yıldızın kendisiyle ilişkisine de değinen genç oyuncu,"Drogba, arkadaşım olduğunu kanıtladı. Benimle bir görüşme yaparak başımı öne eğmememi söyledi ve Terim babam olarak kalacak." ifadelerini kullandı.
"TERİM BANA YARDIMCI OLACAK"

Fatih Terim'in kendileri ile konuştuğunu da belirten Bruma, "Terim bizimle konuştu. Başımızın dik durmasını söyledi. Her zaman bizimle olacağını kaydederek şans diledi. Kariyerimi takip edecek ve bana yardımcı olacak. Hala çok üzülüyorum ama futbolda bu tür şeyler oluyor. Kafamdan çıkaracağım." açıklamasını yaptı.

"BABAM GİBİ"

Portekizli genç futbolcu, geçtiğimiz günlerde Fatih Terim'i babası olarak gördüğünü söylemişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder