19 Ekim 2013 Cumartesi

Sneijder'den Chelsea Sorusuna Yanıt

Haber: Sneijder'den Chelsea Sorusuna YanıtGalatasaray'ın Karabükspor'u 2-1 mağlup ettiği maçta attığı iki golle sarı-kırmızılı takımı galibiyete taşıyan Wesley Sneijder, yaptığı açıklamalarda iyi bir performans sergilediği için mutlu olduğunu belirtti.

Lig Tv'ye konuşan Hollandalı yıldız, "Milli maçtaki performansım için üzgünüm. Bugün de iyi bir oyun ortaya koyduğumu düşünüyorum. Elimden geldiğince arkadaşlarıma yardımcı olmaya çalıştım." dedi.

Son günlerde adı Chelsea ile anılan başarılı orta saha oyuncusu, bu iddialar hakkında sorulan soruya ise şu yanıtı verdi: "Transfer haberlerinde sürekli olarak neden adım geçiyor anlamış değilim. Burada yüzde yüz performansla oynamaya çalışıyorum. Mutluyum ve Galatasaray'dan ayrılmayı düşünmüyorum."

29 yaşındaki futbolcu bugün attığı gollerle ligdeki toplam gol sayısını 3'e çıkarttı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder