23 Ekim 2013 Çarşamba

Sabri Sarıoğlu: Futbolun Reisi Benim

Haber: Sabri Sarıoğlu: Futbolun Reisi Benim
Galatasaray'ın kaptanı Sabri Sarıoğlu, Türkiye gazetesinden Bahadır Çokişler'e özel açıklamalarda bulundu. Galatasaray'da 20.yılını doldurmaya hazırlanan "Reyiz" lakaplı Sabri, Drogba ve Sneijder gibi isimlere kaptanlık yapmanın vermiş olduğu mutluluğu anlatırken sarı-kırmızılı takımın içeride de, dışarıda da bu ülkenin en çok ses getiren ve gurur duyulan takımı olduğunu söyledi.

İşte Sabri'nin o röportajı...

"Ah o ilk maç! Unutamıyorum... Real Madrid'e farklı yenildiğimiz Şampiyonlar Ligi serüvenindeki bu sezonun ilk maçını hiç unutamıyorum. O gün, her şeyin bittiği zannedildi, ama G.saray için Şampiyonlar Ligi henüz yeni başlıyor. Soruyorlar,'Real Madrid, Juventus, Kopenhag. Bu gruptan çıkılır mı?' diye. Çıkacağımıza bütün kalbimle inanıyorum."

Sabri Reyiz, ceketini omuzuna atmış; ufukta yol arar gibi bir eliyle "Ya sabır!" dercesine tesbih çekiyor. Bir taraftan da "Sadece o kadar mı?" sorusunu kendi sorup, muhabbetin en koyu yerinden cevaba geçiyor:

"Şampiyonlar Ligi'ne kötü başladık. R.Madrid mağlubiyeti hiç iyi olmadı. Tam bir travmaydı. Ama atlattık, ardından gelen Juventus beraberliği ilaç oldu. O, 1 puan bizim için evler Ligi'ne adımızı yazdığımız olaydı. Önümüzdeki Kopenhag maçları, gruptaki en kritik karşılaşmalar. Hem içeride, hem de dışarıda Kopenhag'dan alacağımız puanlar inanıyorum ki, bizi üst tura taşıyacak."

Süper Lig'e de iyi başlayamadınız, G.saray'ın şampiyonluk şansı nedir?

"İçeride, F.Bahçe, Beşiktaş, Trabzonspor ve Ç. Rizespor, Eskişehirspor hatta Bursaspor gibi takımların şampiyonluk yarışı yapması gayet normal. Sonuçta hepsi bu ligin rekabet düzeyini ve toplam kalitesini yükseltir. Ama bir gerçek var ki G.saray içeride de, dışarıda da bu ülkenin en çok ses getiren ve gurur duyulan takımıdır. Ben de o takımın reyiziyim."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder