2 Ekim 2013 Çarşamba

Bruma: Real Madrid'in Teklifini Kabul Etmedim

Haber: Bruma: Real Madrid'in Teklifini Kabul Etmedim
Çaykur Rizespor maçında sergilediği performansla dikkatleri bir kez daha üzerine çeken Aslan'ın yeni transferi Portekizli oyuncu Bruma, Galatasaray'ı neden tercih ettiğini açıkladı.

18 yaşındaki futbolcu, takımdan ayrılan teknik direktör Fatih Terim'in kendisinin transferinde büyük rol oynadığını kaydetti. Transferin son gününde Portekiz'in Sporting Lizbon takımından transfer edilen Bruma'dan çarpıcı sözler:

"TÜRK LİGİ GERÇEKTEN ZOR"

"Galatasaray'a gelmemde Fatih hocanın büyük payı var. Bana çok ilgili davrandı. Bana çok güvendiğini söyledi. Yavaş yavaş daha çok süre alacağımı, performansıma göre belli bir aşamadan sonra da 11'de yer alacağımı ifade etti.

Kendisi son derece saygın, tanıdığım en iyi hocalardan bir tanesi. Ayrılığına üzüldüm ama maalesef profesyonel dünyada buna benzer ayrılıklar oluyor. Terim, karar vermemi kolaylaştırdı. Önemli bir projenin parçası olarak beni transfer etti.

O büyük bir motivasyon ustası. Bana olan yaklaşımı, bana büyük bir güven verdi. Benim yeteneklerime güvendiğini, adım adım daha çok süre alacağımı söyledi. Şimdi yeni hocamız Mancini ile başarılı olmaya çalışacağım,.

Türk Ligi gerçekten de çok zor. Dışarıda kolay bir lig olarak algılanıyor ama öyle değil. Burada futbol çok sert oynanıyor. Baskı da var. Ama ne olursa olsun hedeflerimize ulaşmak istiyoruz. Real Madrid maçı geride kaldı.

Taraftarımızı hayal kırkılığına uğrattığımız için üzgünüz. Ama Şampiyonlar Ligi'nde bir şey kaybetmedik. Çok kaliteli oyunculardan kurulu, büyük bir potansiyeli olan bir takımımız var. Juventus maçıyla her şey yeniden başlayacak bizim için.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder