13 Kasım 2013 Çarşamba

Terim: Saracoğlu'daki Tezahürata Şaşırdım

Haber: Terim: Saracoğlu'daki Tezahürata ŞaşırdımA Milli Futbol Takımımızın Teknik Direktörü Fatih Terim, Kuzey İrlanda ve Belarus maçları öncesinde özel açıklamalarda bulundu. Tecrübeli teknik adam, Selçuk İnan'ı kadro almamasının sebebini, diğer oyuncuları görmek istemesi olduğunu söyledi. Terim, açıklamalarında şu ifadeleri kullandı:

"SELÇUK'U DİĞER ARKADAŞLARI GÖRMEK İÇİN ALMADIM"

"Bizim zaten bir takımımız var. Bazı arkadaşlarımızı özellikle çağırmadım. Selçuk bizim için çok öenmli bir oyuncudur. Benim için de Milli Takım için de önemlidir. Çok var almadığım. Arda, Burak ve Gökhan'ı da almayacaktım. Arda mesela az oynayacak. Sakatlığı var zaten. Bazı takımlarla konuşup oyuncuları almadık Nuri gibi. "Bazı arkadaşlarımızı bile bile almadım. Ama bu sadece diğerlerini görmek için. Selçuk da biraz dinlensin istedim. Başka bir şey olamaz. Ben geldiğim günden itibaren Galatasaray'da da Milli Takım'da da Selçuk hep oynuyor."

"FORMSUZ OYUNCUYU ALMAMA GİBİ BİR DURUMUM YOK"

"Benim Milli Takım teknik direktörlüğümde formsuz oyuncuyu almama gibi bir durumum yok. Burada düşünürken bir takım oyuncuları görebiliyorsak görelim diye çağırdık. Bundan sonraki maçımız 5 Mart'ta."

" Dubai'DE Rusya İLE OYNAYABİLİRDİK, İSTEMEDİK"

"Dubai'de Rusya ile maç oynayabilirdik. Gidip geliş ve hava durumu dolayısıyla oyunculara zarar vermesin diye bu hakkımızı kullanmadık. Dubai'de hangi seyirciye oynayacaksın. Allah izin verirse bundan sonra yapabilirksek 2 sene ve 4 sene içinde tüm takvimleri doldurmak istiyoruz. "

"ADANA MİLLİ MAÇLARI HAK EDEN BİR ŞEHİR"

"1990'dan beri Adana'da hiç maç oynamadım bilerek. Adana zaten Milli maçları hak eden bir şehir memleketim olduğu için değil. Yönetim kurulu ve Tff Başkanı zaten birçok maçı Anadolu'da oynamak istiyor. Gerekirse resmi maçları da. UEFA ve FIFA normlarına uyan stat çok önemli. Bu şekle gelmiş her yerde oynamaya adayız. Muhakkak ki Arena ve Saracoğlu önemli statlar. Ama diğerlerini de FIFA ve UEFA normlarına uyarsa oralarda da oynayacağız. Mersin'i seçmemizin nedeni Adana'ya hem yakın hem de tarihlerinde milli maç yok."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder