17 Ağustos 2013 Cumartesi

Fatih Terim: Burak Yılmaz'ın da Yeri Dolar

Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim antrenman sırasında basın mensuplarının gündemdeki konular hakkındaki sorularını yanıtladı. Terim, Süper Kupa maçı sonrasında Burak Yılmaz'ın takımla beraber sevinmemesi üzerinden başlayan polemik konusunda "Benim bir sorunum yok ama Burak'a da sormanız lazım" derken "sevinme" polemiği konusunda "Yaptığımız işin gereği; herkes beraber sevinecek herkes beraber üzülecek" dedi.

İşte Fatih Terim'in olay yaratan açıklamaları;

BURAK YILMAZ KRİZİ

Bu haberleri bende okuyor ve dinliyorum. Bu haberlerin kimler tarafından hangi amaçla çıkarıldığını bilecek kadar tecrübeliyim. Bizim görevimiz dört forvet oyuncusunu en iyi şekilde tutup; formda tutup onlardan verim almak. Kimin oynayacağı ise benim kararım. Profesyonel iş yapıyoruz hepimiz. Herkes hazır olmak zorunda. Kaprisi, kırgınlığı olmaz bu işin. Kazanıldığı zaman herkesin sevinmesi kaybedildiği zaman da herkesin üzülmesi gereken bir iş yapıyoruz. Ben bir sorun olduğunu düşünmüyorum. Varsa da ona sormanız lazım. Ben olanı saklamam, doğrusu olanı biteni anlatmaktır. Galatasaray'da bir şeyler olursa ben bunu Galatasaraylılara anlatırım. Burak huzurlu, mutlu. Aramızda hiçbir problem yok. Futbolcularım gelip 'Burada oynamak istemiyorum' derse yollarımızı ayırırız. Benim yerim de dolar, başkanın da yeri dolar, yönetimin de dolar, Burak'ın yeri de dolar... Aslolan Galatasaray'dır.

BRUMA TRANSFERİ

Çok sayıda isim okudum basında; İbrahimovic'i bile okudum. Artık şirazesi de kaçtı bu işin. Galatasaraylılar böyle bir yaklaşımı haketmiyor. Biz başkanla görüştüğümüzde 2 kişiyiz. O söylemiyor, ben söylemiyorum; millet yakıştırıyor. Ama yakıştırırken de mantıklı olmak lazım. Bruma ilgilendiğimiz bir oyuncu ama bizim 10 yabancı oyuncumuz var. Yabancıda eksilme olursa da hazır durumdayız. Görüşmeler yapılıyor. Bruma da bunlardan biri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder